måndag, januari 09, 2012

Ny har vi startat sykvällarna för våren.....

..och jag plockade åter fram min symaskin som har stått lite undangömd under jul och nyår. Men hade väl inte riktigt laddat för alla sömnadsprojekt. Iallafall så tog jag tag i unge herr Holgerssons byxor...4 par byxor med 8st knän som har varit trasiga...nu är dom hela!!!! Tråkjobb men jag är glad att det blev gjort, byxorna har legat väldigt synligt och Unge herrn i familjen har påtalat att han inte hade några byxor....
 När jag kom hem från jobbet idag  så låg denna tidning i min låda...den ska jag bläddra i nu när jag går och lägger mej......
Och till sist blev det ett par varv på Kosmea....första vanten.

Kram

5 kommentarer:

  1. Usch, för tråkjobb!!!
    Byxor är det sista som lagas i detta hus!
    Jag tar med Hjort Rosenfeldts bok till sängen!
    Så bra!!!
    Natti!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den tidningen landade i min brevlåda också.. :)

    SvaraRadera
  3. Omväxling förnöjer, sägs det ju. Kram på dig !! Eva

    SvaraRadera
  4. uj uj flitens lampa lyser här som vanligt! Jag har jobbat litet på mitt enorma löv jag...kanske kanske kommer bild i morgon - jag får se om det går att visa!

    SvaraRadera
  5. Så fin färgkombination på vantarna! Läckert med lite melerat...
    /Ann-Britt

    SvaraRadera