fredag, januari 06, 2012

Idag.....tid för återhämtnig!!!

Ja, det kan faktiskt behövas ibland..speciellt efter den gånga natten med hockey på TV...själv är jag INTE så intresserad men min äldsta son är!!!! Och han hade ett par kompisar här som oxå gillar sporten och dom tjoar lite och låter..tänk..ett gäng tonåringar med "brölande" stämmor!!!! Vackert?? Nej inte speciellt. Hockeyn sluta framåt morgonen och då först kunde jag somna in en stund...sen tyckte Jonas att det var dax att gå upp...ha!! Han hade sovit lugnt utan att höra pojkarna men tyvärr, inte jag. Men jag klarar det ganska bra, visserligen har jag varit jättetrött under dagen men nu framåt kvällen/natten piggnar jag till igen...konstig!!!
 Så mina vantar blev klara...Delsbovanten..... ju mer jag tittar på dom desto mer gillar jag dom!!!!
 Här sitter den ena på min hand, fästa trådar orkar jag inte ikväll...inte så roligt ( det har ni säkert hört förut). Men..
...jag hittade en ny vante...ska nog göra den.... Kosmea....ska göra den i svart Opal och melerad Opal.....får se om det blir bra annars får jag byta ut nån av färgerna....

Kram

7 kommentarer:

  1. Jättefina vantar! Kul med mönstervantar, de blir verkligen jättefina! Är mönstret i Solveigs vantar?

    SvaraRadera
  2. Gillar dina färgval!
    Gillar dina vantar!
    Äh, du vet vad jag menar!
    Kan snart inte med att skriva kommentar på din blogg!
    Känner mig som en speldosa som hakat upp sig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga !!! Du får ha ett par olika på dig varje dag ! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Härliga färgval på dina fina vantar!
    Jag satt själv i gårkväll och valde mönster ur vantboken till ett par vantar som jag vill sticka.

    SvaraRadera
  5. Snygga!
    Ja, det finns ju lite att välja på i boken...
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  6. Håller med Maja att man känner sig som att man stammar som en speldosa samma sak om och om igen...så fina är dina vantar!

    men du kan du inte ha hörselproppar i öronen så kanske du inte störs av deras tjoanden....å andra sidan är det en så kortvarig tid i livet de sitter hemma och tjoar ;-))

    SvaraRadera