torsdag, januari 05, 2012

En dag xtra ledigt...igen!!!

Ikväll har jag suttit framför tv:n o kollat in Eva Rydbergs uppsättning på Fredrikdalsteatern....Hon är väldigt rolig hon, jag gillade att kolla när Nils Poppe hade sina uppsättningar där oxå. Samtidigt kan jag sticka några varv på vantarna....
Mats jobbar i natt så det är jag och grabbarna hemma, Jonas har somnat och de lite större sitter och spelar lite på sina x.box....inväntar ett par kompisar för att så småningom se på hockey...Det ska INTE jag...då sitter jag med stickorna och ett fakta program istället...om det finns nåt bra sånt.
Nu går jag...

Kram

3 kommentarer:

  1. Kaffe, mackor, lite sömnad eller stickning och sedan sport!
    Perfekt till natten!
    Har fastnat vid Bargain Hunt några nätter mellan jul och nyår- gillar det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina vantar du stickar o fort tycker jag det går med dina vantar..jag blir snart klar med Pederörevanten...o sen ha jag anmält mej till en kurs i tvåändxstickning..

    SvaraRadera
  3. tack för din fina kommentar om mitt broderi!
    önskar dig en skön helg!

    SvaraRadera