tisdag, januari 03, 2012

Stormvarning!!!

Herrejösses vad det blåser. Man tror nästan att sakerna ska blåsa bort...tur att taket sitter som det ska iallafall....regnar gör det oxå...det är kanske nu man ska gå ut och ha rengöringsmedel på fönstren och skrubba dom lite så att det kan regna rent och blåsa torrt till imorgon??!!
Vilken tur då att man kan kura ihop sej i fåtöljen, kolla in tv::n och sticka lite...ovanligt för att vara mej : ) !! Jag hittade Delsbovanten i Solveigs vantbok...jag säger bara en sak...gud vad många vackra vantar!!!!! Naturligtvis använder jag mej av "min" egen färgkombo, jag har nog stickat kanske 17 par vantar ur boken...jag ska kollräkna nån dag, jag sätter en liten prick i registret när jag gjort dom färdiga...annars skulle jag nog sticka samma vante fler gånger...för men olika färgsättningar blir samma par ett par "nya" vantar ....

Kram

3 kommentarer:

  1. Du är helt otrolig!!!
    Respekt!!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Ovanåker var jättefina...och så är du igång igen! Den där boken tar slut i år!!

    SvaraRadera
  3. Din färgkombination slår helt klart bokens. :)

    SvaraRadera