fredag, februari 17, 2012

En påse med....

ullgarn, både tunt och lite tjockare.... fick jag av min mamma för ganska längesedan....
 Nu har det legat till sej lite....och jag har funderat på vad jag ska göra av det....och då satte jag ihop....
 ..dom här tre färgerna som jag tycker passar ihop och ger ett "mjukt" färgintryck...inte som jag brukar ha det med MYCKET färger ihop....
Vanten som blev föremål är oktobers vante Azadeh från Solveigs kalender 2012....ja, jag vet att jag är lite tidigt ute men jag bara såg hur vanten "stickade" sej i mitt huvud och jag blev tvungen att prova om det blir som jag tänkte....jag tror att det blir bra iaf för jag har hunnit sticka om det ett par gånger innan jag blev nöjd med sammansättningen av färgerna....
Jonas hade en jättetrevlig kväll på klassdicot och var ganska trött när jag hämtade honom och imorgon ska vi till frissan och bli fina i håret....sen blir det kalas för en klasskompis...(han ska få dom "kräksgröna" sockorna)

Kram

2 kommentarer: