söndag, februari 26, 2012

Firardagen!!!!

Då har jag haft min 28:de (läs 48:de) födelsedag!!! Och det var nog inte värre idag än igår....eller förra gången jag fyllde 28.... och många är ni som grattat!!! Tack för det, jag blev jätteglad!!
 Under eftermiddagen fick jag en förfrågan .. skulle jag möjligen hinna fixa en födelsedagspresent till imorgon????  Jadå!! Jag gör så mycket jag hinner, jag ska inte ha folk hemma hela kvällen..... Och jag hann. Nu är den färdig och givaren hämtar den imorgon innan kalaset blir av.
Och eftersom jag fick lite tid över...och inte riktigt hade lust att fästa trådar så...började jag på ett par vantar till  Ramundvante...jag stickar i Orange och mörk grön färger som jag tror ska vara "inne". För på syfestivalen fanns fler nyanser av just orange....en färg som varit "borta" ett tag...Jo, jag tycker faktiskt att det blir snyggt!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Grattis igen då och ÄNNU ett snyggt färgval!
    Ingen kommer ihåg en fegis;-0)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat sticka vantar från Vantboken nu, men det känns som om de kommer bli stora? Stickar med 2-trådigt på st 2,5. Hur tycker du storleken på vantarna är?

    SvaraRadera
  3. Får man gratulera? Grattis! ;)

    SvaraRadera
  4. Men hallå där...är det ödet eller ...??? Grattis på 28årsdagen och GRATTIS att du vann min nyckelring. Mannen drog dig. Det blev ju en födelsedagspresent. Kram Eva

    SvaraRadera