måndag, februari 27, 2012

Sykväll....

..och det känns som om jag kommit igång lite nu.....
 Jonas är först ut med en present till en kille i klassen...kalas på söndag ...dom fyller 9 år ...huvva, var har tiden tagit vägen????  Jonas och jag har suttit o kollat bland mina broderier, till slut fastnade han för den här som kommer från Needlework.  Jonas har valt en vit handduk för att motivet ska göra sej bra!!!! Jag hade valt en annan färg!!!!!
 Jag hann ett par varv på vantarna oxå...ju mer jag stickar desto snyggare blir dom... Orange är en riktigt snygg färg trots allt!!! 

Kram

3 kommentarer:

  1. Lekkert broderi. Når du broderer på håndkler, bruker du da samme farge på undertråden så det blir like fint på baksiden eller bruker du en tynnere undertråd?

    SvaraRadera
  2. Dina vantar är läckra!!!
    Tro på dina färgkombinationer!!!
    Det gör jag!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt det måste vara att få ge en så personlig present och att få välja broderiet också till sin kompis!

    SvaraRadera