onsdag, februari 29, 2012

Jag har vunnit!!!!

Och det gör mej så glad!!!
 Jag ställde upp i en liten utlottning som Evas pysselsida anordnat.....
 och jag vann den här söta prinsesstårtan som är en nyckelring. Den är bara så söt...ska sätta den i "knippan"!!!!
Har hunnit börja på vante nr 2...stickat "toppen" på vante 1 flera gånger...vet inte riktigt vad som hände men jag"tappade" bort maskorna hela tiden...repa upp, gör om...tappa maska ...repa upp gör om......Nu är toppen snygg och klar!! Så jag hoppas bara att vante nr 2 går smidigare ...annars vet jag inte riktigt vilken humör jag kommer att vara på....

Kram

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!!!
    Vet att det är min tur, men jag och mobilen har inte varit på samma ställe;-0)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!!!!Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis kära sys!!! :)

    SvaraRadera
  4. Jäklar vad mycket som hänt här under min lilla bloggfrånvaro! Gillade alldeles särskilt kräftvantarna... Och grattis till vinsten såklart! :)

    Kram

    SvaraRadera