tisdag, februari 28, 2012

Stick cafe på FB

Nu har jag lite ,lite problem med FB och det är inte så där väldans roligt....Jag kan tex inte läsa mina egna inlägg dom försvinner  ...eller kommentarer på mina inlägg....där har jag inte alltid tillträde??? Ja, jag vet inte om det beror på att det håller på att göras om på FB....
Iallafall så stickade jag lite på vantarna...inte så mycket men ändå...jag är fortfarande ganska trött efter min förkylning förra veckan.... bäst jag tar mej till sängen då...!

Kram

3 kommentarer:

  1. Kan du inte sticka vantar i cerise och orange?!
    Det är nästan på gränsen för vad som funkar, men i de rätta nyanserna så kan det nog bli riktigt läckert!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där blev ju riktigt läckert. Det trodde jag inte från början, men det där med färgkombinationer det är du en fena på, helt klart.


    Kram

    SvaraRadera
  3. Tekniken den skall vi inte prata om Kram
    Hoffmandesign

    SvaraRadera