söndag, februari 12, 2012

Underbart med SOL!!!

Vi har varit hos "skogens" och hälsat på .....
 ..och vi hade en xtra hund med husse med oss...favoritrasen berner förstås...på hunden alltså
 en riktig vacker hane och trevlig är han med.....
 gillar att kolla vad barnen pysslar med...kanske får han vara med om han är snäll....?
 Oj, en tjej....undrar om hon är trevlig?? Visst är hon det!!!!
 Snygg såhär......eller.....
 ..såhär...? Ja du Atlaz...ALLTID lika SNYGG!!!!!
 När vi kom hem och ätit mat tog jag tag i min Sonja vante...nu är första färdig....insidan...
och handsidan...jätterolig att sticka...! Fortsätter imorgon ...

Idag har jag oxå gjort nåt som jag lovade mej själv att jag (nog ) aldrig skulle göra.... Men sonen "lurade" mej att ladda hem wordfeud...blir man besatt eller blir man besatt???? Nu sitter vi här, mannen, sonen och jag och spelar mot varandra....inte riktigt klokt faktiskt...det får inte bli nån vana... hmmm

Kram

3 kommentarer:

  1. Det lovade jag också, alltså ingen vana. Spelade 3 gånger tog ett uppehåll på 4 månader. Nu har jag 13 spel på gång!!!
    SÅ Kul. Vi kanske kan spela några spel???
    I så fall fixar vi namnen via den vanliga mailen!
    Som vanligt, snyggt arbete och hunden ja, den är ljuvlig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo det är lätt att bli fast! När jag och en av sönerna satt bredvid varandra och spelade så undrade den andre sonen om vi inte kunde spela på riktigt istället och vara lite sociala. Inte utan att man skrattade åt sig själv litegrann. Men kul är det...
    En så gosig voffsing! Älskar blått, speciellt den nyansen som din vante har...

    SvaraRadera
  3. Ja samma här. Jag spelar med både "barn" och barnbarn och det är riktigt kul. Och fast blir man.Men va 17 !!!!!!! Kram Eva

    SvaraRadera