fredag, mars 02, 2012

Äntligen!!!!!

Nu har jag tagit tag i trådfästandet...
Inte en dag förtidigt...inte är det så himla kul precis men det måste göras...Nu ligger dom under fuktig handduk och ska bli fina.... På måndag tar jag mina vantar med mej till jobbet och ser om någon är intresserad...jag kan ju inte använda  alla vantarna själv. Jag stickar dom som avkoppling och lite heeling...det är så himla roligt att sätta händerna i en stickning och "bara låta det växa" i händerna...ja, ni förstår säker vad jag menar...alla har vi vårat eget sätt att koppla av. Jag har lagt till en sida i min blogg som heter Handstickade vantar till salu. Kika in där, du kanske hittar ett par som du gillar. 
Nu ska jag fortsätta med Ramundvantarna...

Kram

3 kommentarer:

  1. Problemet är Bettan, att jag vill ha vartenda par av de där vantarna och egentligen så har jag nog inte råd med något just nu!
    Fast, egentligen så tycker jag att du är jättebillig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du gör! Kul och inspirerande att följa din blogg:)

    SvaraRadera