lördag, mars 03, 2012

Vilken underbar dag!!!!

En liten sväng på stan...sen  handlat lite mat....sen hem!!!! Det blev kaffe och en liten "godsak" till ....ute på altanen i solen. Herreminje sååå skönt!!!! Och tror jag inte att jag fått nån liten fräkna...?? Jo minsann det sitter ett par i ansiktet!!! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir lika fint imorgon...då tar jag nog stickningen med mej.
Jag har tillsammans med äldsta och yngsta sonen suttit framför tv:n och kollat in sista deltävlingen av låtar...jodå det var flera stycken...om dom var bra??? Vet inte....vi får väl se vad som händer nästa helg!!! Jag har iallafall hunnit sticka lite ....så nu är tummarna på gång oxå... och i mina tankar finns redan nästa par, jag tror jag vet vilka färger jag ska använda men inte vilka vantar jag ska sticka. Jag får kolla igenom boken och lösblads mönstren när Ramundvantarna är färdiga.

Kram

2 kommentarer:

  1. Så fina vantar...
    IGEN!!!
    Måste nog ta ett snack med dig!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Superfina vantar som vanligt!! Visst är det härligt att solen är tillbaka. Har suttit ute vid solväggen några förmiddagar, men i går var det väl kallt här. Man känner att det går mot vår.
    Kram

    SvaraRadera