lördag, mars 10, 2012

Bilsalong premiär i Nyköping!!!!

Jaha ja..då får vi gå dit och kolla.....
 trampcyklar och trampbilar fick man prova.....
 och det var tydligen väldigt roligt för både stora och små.... kanske nåt att tänka på inför semestern...trampbil till södra Sverige....kostar ingen bensin iallafall....(ni som har läst cykelsemesterbloggen vet vad jag pratar om, cykel till Landskrona,,,)
 Motorcyklar och....
 bilar, stora och små,,,,
 fler motorcyklar....
 lagom passande tilllillgossen...Nej då inte får han nån sån inte!!!!!
 Snygga, vackra motivlack på bilarna!!!!!
 Älgar ..en form av skadedjur..dvs man kan bli väldigt skadad om man kör på en sån....
 en varg...uppstoppad (tack och lov)
 Till melodifestivalen stickade jag färdigt vantarna...bara att fästa trådarna kvar.....och sen ville jag börja på nåt mer....
 så jag rotade lite i påsarna...hittade lite ljusgrå 7 bröder.....det ska bli sockor.... kanske med spindlar på...
jag har lite mer färger att välja på ...får se vad jag bestämmer mej för....måste göra slut på lite garner innan jag får köpa nytt...( har jag hört det förut nånstans?? tror bestämt att jag läser det hos en del av er andra där ute...lider vi av samma problem kanske??)

Förresten...melodifestivalen var faktiskt BRA!!!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja, melodifestivalen var faktiskt bra!
    Ser att du har lite att arbeta med.
    Hade tänkt att fråga/föreslå något, men låter det nog vara ett litet tag. Vi tar det privat!
    Ang. fyrhjulingen så skypade Sanna(dottern) från Irland i kväll och berättade att hon lärt sig köra en sådan idag! Tydligen hur kul som helst!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var en intressant utställning. Där skulle min man få sitt lystmäte, både motorfordon och skogens djur. Men det är bra att de visar hur stora de är så man har uppsikt på vägen. Kram Eva

    SvaraRadera