fredag, mars 09, 2012

Nu är det dax igen!!!!


För oss flickor att träffas....men den här gången har vi nåt att fira oxå.....
..en i gänget har nyss fyllt 40 år (inte jag .. jag är nybliven 28 åring....och jag far lite illa med sanningen : ) )
Så ikväll blir det alltså fira av....
 lite mat och troligen lite...
dryck oxå...sen ska vi vara glada och bara prata om massor av roliga saker...tänk att det är drygt 4 år sedan vi slutade jobba tillsammans.....jag saknar dom väldigt mycket ibland ..men vi försöker få ihop en träff då och då!!!!

När vi sen tycker att vi pratat klart... : ) så kan vi alltid  dricka lite kaffe med avec... Ja, ja dax att ge sej iväg....inga fler inlägg ikväll/natt.... Vet inte när jag kommer hem...
Tur att min lilla "gubbe" jobbar ikväll...kör taxi, då vet jag att jag kan ringa en sån......

2 kommentarer: