tisdag, mars 06, 2012

Sakta men säkert....

..växer vantarna.

En är klar men fattas tummen och jag har precis börjat på vante nr 2.... Dom var lite roliga att sticka. 
Jonas och jag har varit hos tandläkaren idag, dels för den årliga undersökningen men oxå för att kolla upp tänderna som han slog i före julen. Jodå det ser bra ut för tillfället, lite små sprickor i emaljen på några av dom 8 tänderna som råkade illa ut men tandläkaren ska inte göra något just nu. Tänderna som satt löst har "vuxit" fast igen så det är vi väldigt glada för, speciellt Jonas!! Får han inget problem så behöver vi inte komma förrän om ett år.... Inom en snar framtid ska jag oxå på min årliga kontroll hos tandläkaren...  : )

Kram

2 kommentarer:

  1. Och när du går till tandläkaren så kommer det att kosta mycket pengar.
    Tur att tänderna har vuxit fast igen.
    Ha en skön onsdag imorgon!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag gillar dina vantar!!!
    OCH
    Åh, vad jag saknar att inte få sticka!
    När jag städade idag så plockade jag fram en plastback med tvåtrådigt ullgarn.
    Turkos, lime och grått!!!
    Man blir ju lipfärdig när man inte får ta tag i "pinnarna"!
    Kram

    SvaraRadera