måndag, mars 05, 2012

Måndag och sykväll.

Jag tog mej i kragen och lagade två par byxor ikväll...ett måste som har blivit liggande ett par veckor..men nu är det klart!!! Sen blev det inte så mycket mer sytt...jag fick hjälp med att "hitta" mitt nya program och nu ligger alla broderier åter på "sin" rätta plats...en liten (stor) mapp är tyvärr borta...en mapp som jag hade kattbroderier i...jag har nog "städat" bort den lite sådär ofrivilligt och det var ju inte så bra. Men jag har kunnat gå tillbaka lite på dom sidorna där jag har konto och laddad hem dom igen. Det var iallafall ganska bra. Så i skrivande stund har jag "hittat" 6 embroideryfiler....JA, jag vet att mitt mellannamn just nu är klantarsle men det bjuder jag på....
 Så det bli lite stickat istället...sjöhästvantarna....jag gjorde om lite i mönstret så att det skulle passa mitt garn och mina stickor....jag har hittat mönstret på nätet.
Såhär gjorde jag i "handflatan"jag tycker att det blev lite snyggare...vi får väl se hur det blir när dom är klara....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar