måndag, april 09, 2012

Jaa...jag vet....

..att jag ska göra färdigt koftan.....
Meeen... det här är så mycket roligare och går något snabbare...och det behövs ibland, få känna att arbetet blir KLART!! 2 spindlar som kryper uppåt benet...lite resår över vristen och sedan slätstickning en bit upp på skaftet som ska avslutas med lite resår. Hälen blir istickad sist....
Nä nu är ledigheten slut och imorgon är det som vanligt igen...och våren, den närmar sej med stormsteg!!! Det tror jag iallafall.

Kram

3 kommentarer:

  1. Du är rolig!!!
    Jag känner igen mig i dig också!
    Låt du koftan ligga ett tag så slutar det antagligen med att den repas upp igen, eller;-0)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men det är ju så det är; det är härligt att starta upp nya saker...och att få avsluta!

    SvaraRadera
  3. Spindlar uppåt benen...jag ska inte ens visa min man. Han har nog spindelfobi tror jag. Jag tycker att de är häftiga.
    Kram Eva

    SvaraRadera