fredag, maj 11, 2012

Atlaz på besök....

Han är då för gosig denna lilla gubbe!!! Det är alltid så roligt när han kommer....
 ..han få tom "låna" grabbarnas fotboll utan att det gör nåt...det blir oftast punka på dem när han är klar.
 Här försöker vi få honom att"stå" men det blir inte så lyckat ....han är mest sugen på bus idag.
Ännu en beställning är klar...leverans nästa vecka.

Ha nu en tevlig helg allihop  där "ute"!

 Själv ska jag vila upp mej ikväll för att ev ta tag i plattläggandet imorgon om det inte regnar...annars blir det vilodag imorgon oxå och plattläggning på söndag....nu måste det bli färdigt på baksidan!!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag avundas dig inte. plattläggning är tufft och -du, akta ryggen!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tror jag det!!! Att det är härligt att ha Atlaz på besök :-) Så söt, så söt!
    Här har vi också ett riktigt skitväder........
    Åh, vad snyggt med plattor! Men mycket jobb!
    Tack gulliga du, för din röst ;-)
    (Gissa att jag använder min fina jacka, med berner, flitigt. Får så mycket kommentarer, att den är sååå fin. Snart dags för en till, kanske) ;-)
    Kramarfrån oss

    SvaraRadera
  3. Handduken ser kanonsnygg ut, kommer och hämtar i veckan! Kram kram!

    SvaraRadera