måndag, maj 21, 2012

En sykväll med lite allt möjligt....

En golfhandduk som jag fick brodera namnet på blev klar ikväll....
 Likaså en beställning till lille herrn i huset....
 Jonas ville ha ett broderi på skolavlsutnigsjackan....och han har letat bland mina broderier....
 och hittade detta hjärta med vingar ...och om man tittar riktigt nära kan man se ett par horn i pannan....(på hjärtat, ibland undrar jag  om inte vi har horn i pannan lite till mans)
 Sen blev det lite lapa och laga...det är nödvändigt med sådant ibland trots att det inte är så kul.... Albins byxor som "gått upp" i sömmen....
 mina byxor som "rispats" i ändan..precis bredvid fickan.....vet inte vad som hänt men trasiga blev dom....
och slutligen en tröja med x-tra hål under ärmen.....nu är allt fixat!! Så skönt....! 

Kram

2 kommentarer:

  1. Att laga trasigt är nog det tråkigaste som finns men man får bita ihop och så känner man sig så nöjd när det är färdigt :)
    Jackan blev ju häftig med det broderiet, han valde precis rätt!

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig Bettan som lagar trasigt!
    Jag är skitdålig på det och det är bara under stor protest som jag kanske lagar!!!
    Kram

    SvaraRadera