söndag, maj 20, 2012

Sköna söndag!

Grillat har vi gjort tidigare för att det har varit så fint väder men suttit ute och ätit maten har vi inte gjort tidigare...Idag blev det premiär!!! Och det smakade alldeles utmärkt!! Vi hade "ompisar" från skogen här, grillade både lite ditt och datt samt drack en god öl till. Kan man ha det bättre än så! 

Jag  har även hunnit med att bara sitta och lata oss i solstolarna och stickat ett varv eller två.
Så med risk för att verka tjatig visar jag nu hur långt jag kommit med tröjan...jag har avmaskat för ärmhål... nu är det bara resten kvar..

Kram

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt med utelivet. Jag har längtat så efter frukost ute under äppleträdet. Och nu är det dags. Tröjan blir toppen. Jag har stickat en sådan för ett par år sedan och höll aldrig på att bli färdig med den. Det tog emot och jag vet inte varför.
    Kram Eva

    SvaraRadera