söndag, maj 13, 2012

Idag har vädret varit STRÅLANDE!!!!

Här kommer det fina bilder på fina killar!!!
 I spidermantröjor...1 kille
 ..1 Kille till...
 här är dom på "baksidan" av sej själva....
 med finn namnet på ryggen. Det är dessa fina killar som jag har stickat tröjorna åt. Är dom inte snygga så säg!!
 Och eftersom det har varit kanonväder idag så skulle baksidan bli klar....och nu är det klar!!!
 Här har vi sopat bort lite av gruset som sjunkit undan .....
 och här är då andra delen av plattläggningen...nu ska bara sanden "sätta" plattorna ordentligt ...sen ska jag sopa undan överblivet grus/ sand här oxå. Så jag kan lugnt säga att NU behöver kroppen vila lite....
Några få varv på ärm 2 blev det oxå.... snart är det dax för raglan intagningarna...dom gör jag samtidigt på båda ärmarna. 
Äldsta sonen ville ha en "pippitröja" så det ska jag kolla in om jag hittar nåt bra mönster och garnet jag tänkt är Tilda, lite bomull och lite akryl. Skönt att ha på bara kroppen ..storleken ?? Ja det blir Large el xtra large...
Sen har jag suttit med lite broderi mönster oxå...dom tror jag att jag ska prova imorgon...

Kram

5 kommentarer:

  1. Se där vilka fina killar med fina tröjor. De blev ju för tuffa . Och riktigt snygg blev den nya uteplatsen Så skönt när arbetet är uträttat och man är nöjd. Nu får du vila !!! Bra jobbat. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jättefina killar! Och vad du har legat i idag, förstår att du är trött. Men vad skönt till sommaren när du lugnt kan luta dig tillbaka i solstolen och bara njuta ;)

    SvaraRadera
  3. Mammas finaste killar med fina tröjorna!!!!

    Vilket "häst"jobb du har gjort idag! Skönt trött i kroppen nu kan jag tro!

    Sov gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Du är otrolig du!!!
    Tröjorna är ju hur fina som helst och grabbarna såg så stolta ut!
    Trädgården!!!
    Behövs det sägas något mer????
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fina tröjor du stickar =D
    Tack för din fina kommentar! KRAM

    SvaraRadera