tisdag, maj 08, 2012

Vilken kväll!!!!

En gala här i Nyköping, röda korset hade insamling för utsatta barn och hemlösa..säkert nåt mer men det kommer jag inte ihåg. Jonas och hans klasskamrater fick sjunga en sång och "öppnade" kvällen. Vilka barn!!! 8-9 åringar och ett gäng 5-6 åringar med världens bästa röster, inte ett öga var torrt...( inte mina heller, men man vill ju inte visa att man blir rörd). Jonas orkade bara men första delen som varade i 1 timme och en kvart sen behövde han åka hem och så fick det bli. 
Här är en bild på kvällens presentatör Lasse Lindberg och min favorit Tony Irving. Det blev en auktion på Tony!!! 5000 kr gick han för, då blir det en kväll med dansskurs och mat från hans kokbok(eller vad det var, Tony ska iallafall fixa maten) till 4 personer!!! Pengarna går till behövande i vår lokala rödakorsinsamling.
Nu ska jag försöka leta mej till sängen, min ömma kropp behöver få vila lite, en stor alvedon kanske gör susen ett par timmar.....

Kram

1 kommentar:

  1. SKICKAR BARA EN KRAM!
    För trött för en massa ord!
    kram

    SvaraRadera