måndag, maj 07, 2012

Får man svära???


Nej det får man inte ...iallafall inte här....men jag kan svära tyst för mej själv....... f...n ! Så nu är det gjort, ja, jag vet att "hörde" ett par bokstäver. Men jag blir så arg på min dator ibland, det gör så konstiga saker så jag vet inte riktigt vad jag ska göra...när jag skrivit klart ska jag iallafall göra en uppdatering av drivrutinerna...tror att det stökar med dom igen...sen blir det en virusscanning oxå för säkerhetsskull!!!!
 Ja, jag har suttit lite vid symaskinen ikväll (konstigt eller hur?) Det är tid för beställningarna inför studenten.... här är den första...motivet sitter på ett örngott. Lite problem att få in bågen i örngottet men jag fick sprätta lite i sömmen och syr ihop det snyggt och prydligt när broderiet är klart. Det är så kul. Broderiet är sammansatt med Needleworks Teddy och en student mössa som jag hittade nånstans på nätet, kommer inte ihåg var, det är så länge sedan. 
Nej nu var det uppgraderingar och uppdateringar samt virusscanning....

Kram

2 kommentarer:

  1. Fina presenter
    Tycker att min dator blivit seg.
    Antagligen plockat in för mycket grejer i den-igen!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Datorer och virus är ett elände!! Min "säckade" ihop för ett par veckor sedan, fick åka till "datordoktorn" med den, då frågade jag inte ens om jag fick svära ;) Läckra broderier du gör!! Måste medge att det är himla roligt, dock räcker inte tiden till för allt jag vill göra.
    Tack också för en mycket trevlig blogg, hittar mycket intressant här!!
    Hälsning Barbro på Gotland

    SvaraRadera