torsdag, juni 28, 2012

Först har jag gjort all det där...

..vanliga som man alltid gör när man kommer hem från jobbet, typ middag och plocka undan...sen blev det till affären....förstår inte varför mjölken ALLTID är slut...har väl stordrickare hemma...för själv dricker jag inte mjölk. Och på affären hade dom....
 JORDGUBBAR!!!! Så det blev lite jordgubbar med grädde och en kopp kaffe....smakade kanongott! Därefter blev jag sittande i min fåtölj delvis framför datorn...Stickkafe på FB..
..gjorde färdigt vante 1 och påbörjade vante nr 2..Nu är mönstret lite lättare ..det har väl "satt sej" i mina händer ; )
Bäst att gå till sängs ... veckans sista arbetsdag imorgon och den heter fredag!!

Kram

1 kommentar:

  1. Vackert mönster och snabbt går det!
    Jag gillar ditt sätt att skriva att mönstret sätter sig i händerna!
    Jag har provstickat lite de senaste dagarna, men det kommer nog aldrig att gå att sticka som jag gjort tidigare.
    Jag får ont efter 5 varv på en häl!!!
    kram

    SvaraRadera