fredag, juni 29, 2012

Goda grannar.....

..växer inte på träd.... 
..men jag har ett "träd" med kanonfina grannar!!!! Idag när jag stod vid diskbänken hör jag någon ropa och fråga om jag ville ha nåt gott att dricka. Naturligtvis svarade jag Ja tack!! Innehållet i glaset var så gott att jag nästan glömde föreviga det på bild...men en lite skvätt får ni se.
Ett stort tack till grannen!!! (kommer med diskat glas imorgon)

Tyvärr så blev kvällen inte så skön som dagen varit så det blev vinget ute sittande, molnen hopade sej , blåsten for omkring och jag satt inne framför tv:n istället.....stickade några varv på vanten och tittade på Terra Nova och Morden i Midsommer. 

En skön lugn fredagkväll med andra ord....gubben åkte och jobbade för en stund sedan...så kan det oxå vara.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar