tisdag, juni 05, 2012

Hoppsan då....

Glömde bort tiden, ser att klockan snart är imorgon.... men jag blev lite "fast"
 i en virkning....små studentmössor....eller rättare sagt små studenter, flickor och pojkar.
Så inget på pippitröjan ikväll...jag har lite problem att hålla i virknålen så jag kollade med mamma om hon kunde hjälpa mej..näe det gick inte så bra där heller, virknålen blev lite för tunn för hennes fingrar (ligger i släkten att ha lite problem med händerna) så jag fick nog försöka själv...här har jag lyckats få ihop en studentmössa...flickan får ni se när den är färdig, för nu ser den inte så rolig ut. 
Pippitröjan får jag sticka på imorgon , då har jag ledigt HELA dagen....

Kram

2 kommentarer:

  1. Men gud så sööööt! :)

    SvaraRadera
  2. Väldans fint virkat för att inte kunna hålla i en virknål ;-o

    Spännande att se flickan och pojken som ska ha de söta mössorna!!

    Kram

    SvaraRadera