onsdag, juni 20, 2012

Lite si och lite så....

Har beställt nya broderier...igen. Kan bara inte låta bli....
 jag har sytt Sverige flaggan på ärmarna på tröjor till grabbarna, här är olika broderier, det vänstra passar nog bäst på lite styvare tyg för det är ganska många stygn som en liten ram runt och det blir märken efter nålen...nästan som om maskorna i tröjan "delar" på sej, jag vet inte riktigt vilket underlägg jag ska använda för att det ska bli bra...jag har sytt med filmoplast. Nån som har ett tips? Tar tacksamt emot sådant!
Sen har jag avslutat vanten nr 1 (tummen är givetvis kvar att göra) och påbörjat vante nr 2.... nu blir det lite sticktorka ett par dagar tror jag...vi ska på kalas imorgon och sen är det midsommar och sen har vi kalas för vår blivande 18 åring. Ja, tiden springer fort iväg...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar