tisdag, juni 19, 2012

Vilken trevlig kväll!!!

Lite gott att dricka.....
 Lite gott att äta....
 Tralalalalalalllaaaalllaaaa, Många tjejer var vi...
och jättetrevligt var det!!! Tralalalaaalaaalaaalala....

Annika, Titti, Bittan, Jenny, Lisbeth, Lena, Anette, Liselott, Karin,Nina och jag.....Vi har alla jobbat på samma adress men i olika grupper, hjälpts åt när det behövts och haft väldigt trevlig tillsammans. Vad glad jag blev när ni beslöt att samla oss igen och att jag fick vara med. Tack för en trevlig kväll tjejer, klart vi gör om det igen.
Fö har jag inte hunnit med nåt annat...men det råder vi bot på imorgon.

Kram

1 kommentar:

  1. Låter som en toppen kväll!!! Härligt!
    Tack så jättemycket, för allt stöd vi fått, när Quila varit sjuk.
    Om du visste vad det värmer.
    Jag har varit så himla dålig på att kommentera hos våra "blogg-vänner", och jag har ingen bra ursäkt för det heller. Det har varit jobbigt, helt enkelt :-(
    Nu hoppas jag att det bara blir bättre och bättre.
    Kramar från mig

    SvaraRadera