lördag, juni 09, 2012

Oj så trött jag är....

..jag var vaken väldigt länge igår. Vi hade väldigt trevligt på studentfesten, presenterna blev uppskattade och maten var kanongod. Sovmorgon blev det för oss allihop, väldigt lååång!! Men sen ....
 ..blev det lite nyttigt och roligt gjort oxå...en beställning till en dam, en handduk med en snigel på... hon ska gen den till sin sambo....på skoj för att visa att han tar lite tid på sej ibland när hon behöver ha hjälp...
Jonas undrade varför det skulle stå "snigelsnabbt" på den...Jag frågade Jonas om han kunde gissa varför...Och han svarade att en snigel är ju lite osnabb, kan det vara för att han gör saker långsamt då eller...??  Ja, han fick så rätt.
Sen blev det några varv på pippitröjan, vet inte riktigt hur lång ärmen ska vara så jag tror att jag får börja på den andra ärmen så länge. Jag passar på att mäta Albins armar när han kommer hem. Det är lan och nattdator hos kompisar den här helgen....förklaringen löd: det är första helgen på sommarlovet, klart vi ska ha lite kul. 
Och det är dom värda, att få ha lite kul,efter allt slit i skolan....
Kram

1 kommentar:

  1. Snigelsnabbt!!!
    Oj, vad bra!!!
    Tröjan går framåt, med lite större fart!
    Kram

    SvaraRadera