söndag, juni 03, 2012

Tjatig? Vem? Jag???

Näääe inte då... Men nu har jag kommit hit....
 tröjan passar nog riktigt bra, enl gossen blev den precis lagom lång i kroppen, dvs den slutar på höften!! Nu är det bara....
ärmarna kvar. Den ena har jag precis börjat på och jag tror att jag gör den på strump-och sedan rundsticka...Bara räta maskor!!

Om jag hunnit nåt annat idag?? Jodå, jag har faktiskt städat skafferiet...det fanns visst lite som gått ut i datum....det var nog ett tag sedan jag bakade tror jag... Nu vet jag att jag inte ska handla förrän jag tänker baka nästa gång...vet inte riktigt när det blir men ... kanske till sonens födelsedag ... vid midsommar...vi får väl se!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Nej, inte tjatig!
    Informativ!!!
    Dessutom är det trevligt att se vad du har för dig!
    Kram så länge!

    SvaraRadera
  2. Men vi vill ju se hur det går! Kommer hon att bli färdig i tid eller inte? Kanske skulle ordna lite vadslagning...

    SvaraRadera