tisdag, juli 24, 2012

Det har inte regnat....

..men det har inte heller varit soligt ...men det har varit ganska varmt och lite blåsigt. Gubben och jag tog cyklarna en sväng ner på stan, alltid roligt att kolla in folk en vanlig måndag...vad gör dom på stan ( ja, vad gjorde vi?)... Sen hade jag en sydag idag...hann väl inte riktigt så mycket som jag ville....
 ..men jag sydde upp lite färgprover...dom här 3 är tagna med blixt inomhus....
dom här 3 är tagna utan blixt utomhus..... Fållning av byxor och lite annat som ska fixas får jag ta en annan dag när det är mindre med sol ute.
Lite kubb med grannen efter maten...sen blev det en bra film på tv:n....mao en lugn och skön måndag...
Stickning??? Jodå men kamerabatteriet
slocknade  precis så den måste laddas först innan jag visar vad det ska bli....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar