söndag, juli 22, 2012

Idag är det söndag....

..det har jag kollat upp! ; )

 En solig söndag, som gjord för att sitta ute och bara njuta. Och det är precis vad jag har gjort!! Fikat, stickat och pratat med grannen....
 Philips vantar är nu klara så när som på fästandet av trådar...kan det bli en fästar dag så småningom ...jag det tror jag.
 Spelat kubb har vi gjort, familjevis, tjejer mot killar, gamlingar mot "unglingar" ( Jonas ord) och bröderna mot gamlingarna...alla konstellationer har funkat. En jättetrevlig eftermiddag avslutades med en jättetrevlig kväll.....
 Yatsy och en drink, skratt och skoj....det är så härligt med semester och att inte behöva kolla klockan hela tiden..... så....
Skål på er vänner!!!! Ha en trevlig sommar!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Höjer min flaska med bubbelvatten och säger skål till Dig!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt ni har i ert kvarter. det är guld värt med trevliga grannar. Ha det fortsatt gottigottgott. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Skeppet är i hamn och Kaptenen på skutan är nöjd och glad!!!
    Locket på skattkistan kan öppnas om några dagar.
    Piraterna ska ut och "rövarstråt"!!!!
    Kram

    SvaraRadera