måndag, juli 16, 2012

Idag blev det lite bio....

i 3D...första gången som jag var på vår "nya" bio (öppnade visst 2011) och första gången på 3D film...riktigt roligt var det, filmen Ice Age 4 är väl värd att se!!
Snygga i "nya" glasögon...
 jag blev så full iskratt när vi satte "ögonen" på oss så jag förevigade oss...

                                 
Jonas ser lite skum ut...  jag vet inte om dom gled ner lite på näsan....

 Tog kort på vantarna i dagsljus så ni ser färgerna lite bättre, Korpela vanten.
 Ramundavanten, kankse lite svårt att se, färgerna blir inte så rättvisa ....
 Jonas lilla potatisskörd är nu upptgen...får väl ge dom ett upp-kok imorgon till middagen.
Här kommer ett nytt par...Hembygdsvanten...9 olika färger/nyanser har jag att använda....
 Och jag har lagt, bytt, lagt och bestämt....så här är min tolkning av hembygdsvanten... ryggsidan
och handflatan.... det är bara toppen kvar...den får ni se...kanske imorgon....

Kram



2 kommentarer:

  1. Hej Bettan!
    När jag ser dina bilder så skrattar jag för mig själv!
    Vi har ju redan konstaterat att vi har det rätt så likt i mycket och nu ser jag "min" blus på dig!!!!
    Alla vantarna är jättefina och din egen tolkning
    av hembygdsvanten är super!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad roliga ni ser ut i de där brillorna !! Bio...det skulle man ju kunna gå på. Det är ju så trist med allt regnande. Vantarna är super.
    Ha det fortsatt trevligt i sommar.
    Kram Eva

    SvaraRadera