torsdag, juli 05, 2012

Kanot, kanot, kanot.....

man vet inte om det är svenska eller engelska..can not..om man säger ett ord flera gånger så blir det lite konstigt..kanske ett annat ord.. (så djup jag blev helt plötsligt, kan det bero på att jag är lite okoncentrerad...sista dagen på jobbet imorgon sen är det semester.)
 Iallafall så cyklade vi till hamnen ikväll, igen, och här är 4 killar som gillar att paddla ( Jonas vill bara titta på ). Dom tog guld i K4 200m. Och vi fick ta en bild precis när dom klivit ur båten och burit upp den på land. Det är Fredrik, Henrik, Fredrik och Jörgen i grönvita tröjor som representerar Nyköpingskanotklubb. Fick höra av min arbetskamrat som är faster till Fredrik (längst till vänster) att dom tog guld i stafett oxå. Heja, Heja, Heja!!
Erik Skoglund, boxare från Nyköping delade ut medaljerna. 
En trevlig kväll hade vi, trötta var vi när vi kom hem...nu laddar vi för semester....en arbetsdag kvar.

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad glad och stolt han ser ut, din Jonas!
    Han är en grabb som gillar starka färger och läckra kombinationer!
    KUL!!!
    Ha det gott!
    kram

    SvaraRadera
  2. Det är som namnet Sixten, Six-ten.. :)

    SvaraRadera
  3. Jag fick ett julkort där det bl.a.stod 6 10. Först fattade jag nada ,men när poletten trillat ner blev det ju just från Sixten.
    Det är mycket man kan åka och titta på sommartid, aktiviteter överallt. Idag aktiverar jag mig helst inomhus dock.
    Kram Eva

    SvaraRadera