söndag, augusti 05, 2012

Kalas idag oxå....

1 års kalas!!
En liten släkting (syrrans barnbarn) fyllde 1 år igår på min mammas födelsedag och jag har sytt ett täcke till henne,
 Med lite bilder på kanske lite svårt att se.....Men alla bilderna ligger i bloggen nånstans....
Jag la ut bilderna på broderierna när dom var klara men kunde av naturlig skäl inte tala om vad det skulle bli.
 Jag satte mitt namn och år på baksidan av täcket... Jag har sytt ett par såna här täcken förut  och gett till små släktingar, det är så roligt att sy och få ge bort!
Stickat lite har jag oxå gjort. Vante nr 2 börjar ta sin form.
Imorgon börja jag jobba igen efter 4 veckors semester...tycker nog att det ska bli skönt att det blir lite rutin på vardagen igen ; ) 
Man får väl ta en strödag då och då om man (jag ) behöver....

Kram

1 kommentar:

  1. Alltid fest och kalas runt dig!
    Sött täcke!
    FINA Vantar!
    Ha det bra på jobb i morgon!
    kram

    SvaraRadera