fredag, januari 25, 2013

Redan fredag....det gick lite fort....

..fast man kan ju vara glad för det ....eller oxå inte...det beror nog på hur man vill. Jag gillar iallafall att det är helg igen!
Nu har mitt garn äntligen kommit, har haft problem med posten som inte levererar som dom ska...men så kontaktade jag sticknet där jag beställt garnet och dom skickade en ny leverans på bara 1dag, och så pratar dom med posten om vad som hänt. Det kallar jag servis!!Otroligt trevliga är dom som jobbar där. Nu kan jag sticka hur mycket jag vill, blanda färger hur mycket jag vill...och ha hur kul som helst!!
Men först måste jag göra färdigt Rosa i vantkalendern...Det blev lite rörigt med den melerade färgen ...fast jag gillar det ändå...får väl se hur det blir när hela vanten är klar.

Ett litet hemlisprojekt är på G, ska klura lite och se hur jag ska göra...kommer att visa så småningom vad det ska bli....har fått låna lite bilder....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar