torsdag, januari 24, 2013

Vantarna....


 Nu är  dom färdigstickade, men inte fästade.... Hade liksom ingen lust med det ikväll...jag brukar ju samla ihop några som jag stickat och när andan faller på så fästar jag ordentligt!


     Blev sugen på ett par till från vantkalendern...Rosa, oktober månads vantar 2013. Jag ska använda ett melerat garn som jag provat att sticka i förut men inte blivit nöjd med. Då har inte färgerna varit som jag vill i vanten...men nu tror jag att det kommer att bli bra. Använder Sisu, lite alpakka och sockgarn från hemtex....en salig blandning mao
                                                           
                                                                               Kram

2 kommentarer:

  1. Så fina vantarna blev! Men det blir ju alla dina vantar. Förstår inte hur du får de färdiga så fort?? Mina projekt tar alltid lååång tid?!
    Önskar dig en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Vilka drömvantar, de där blå/turkosa. Ser helt underbara ut :)

    SvaraRadera