onsdag, januari 22, 2014

Sådärja...Nu funkar det som det ska.

Jag blir så glad när det bara funkar, för ett tag sedan så försvann den blåa randen högst upp i bloggen, där man loggar in och klickar sej fram till inlägg och andra inställningar...randen var borta i flera dagar och  då avinstallerade jag webbläsaren och sedan nyinstallerade jag den... Det funkade en gång sen var randen borta igen. Jag frågade mina vänner om dom hade nån aning. men nä..ingen har kunnat förklara vad som felades. Men sen helt plötsligt härom dagen så fanns den där...den blå randen. Jippi så glad jag blev, nu kan jag göra som jag ska på rätt sätt....logga in och ut samt skriva inlägg utan problem. 
Ikväll hade vi stickcafe....hann göra vanten nr 2. Imorgon blir det tummarna, fästa trådar och tvättmaskinen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar