onsdag, februari 12, 2014

Fästsugen...??

..inte riktigt ...mera festsugen isåfall. På fredag blir det av...först Älvsjölmässan och sen lite tjejfest framåt kvällen kan det bli bättre!!!!! Jag längtar!!
 Men innan det blir fredag så tänkte jag visa min pulsvärmare...dom lägger jag i fästarlådan där det ligger nåt par till....Måste säga att jag gillar dom här färgerna,svart med lite apelsinorange till...mycket vackert.
Hittade ett sockmönster i mina pärmar...blev lite sugen på att sticka dom...grävde lite i garnlådorna och hittade ett blågråmelerat mellanraggi och lite vinröd step....Tror att det kan bli bra. Måste väl sticka upp lite ur "lådorna"...om jag nu skulle hitta nåt nytt garn på mässan...eller om garnet skulle hitta mej...vilket ät det mest troliga.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar