lördag, februari 01, 2014

Har fuskat lite....

..jo visst, vi var hos frissan idag, hela familjen och det tar sin tid...då behöver jag ha nåt i händerna...annars blir det så långsamt...
 ..jag hade inte med mej vantarna dit, tycker att det blir lite krångligt att ställa upp magnetplattan med diagram på det lilla bordet hon har ...där ställer vi kaffekopparna med kaffe i som vi blir bjudna på...
jag hade istället med mej pulsvärmarna...den ena blev helt klar och den andra påbörjad.... Vantarna har jag stickat på ikväll....kanske jag  tar pulsvärmarna som bilstickning imorgon.... 
för då ska jag åka hit och fika, hon har barkat semlebullar ikväll och bjuder mej, gubben och ev nåt barn som följer med.(Jonas är sugen men dom lite större kanske hoppar över det).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar