tisdag, juni 24, 2014

Det blev en sväng till vårdcentralen ...

i morse för Jonas. En träff med en jättetrevlig läkare och enligt Jonas, kanon trevliga tjejer. Dom gav honom plåster med bedövningsmedel på och sen fick vi återkomma efter ca 1 timma. Under tiden åt vi glass, det behövde Jonas, sen åkte vi och handlade lite till kvällens kalas.
Dom har tagit massor av prover på gossen,några har vi fått svar på och dom var som dom skulle. Nu väntar vi på borrelia och TBE provet som inte är färdigt än. Jonas ha fortfarande ont i huvudet men han får i sej lite mat och glass så jag är väl bara lite orolig. Jag får vara hemma med honom några dagar och se hur det blir...

Idag den 24 för 20 år sedan, på självaste midsommarafton, kom en gosse till världen. Han hade blå ögon och en aningens rött hår som var förhållandevis långt, och som barnmorska sade -långhåriga bebisar i magen ger halsbränna- vilken halsbränna jag hade  i slutet av graviditeten. Jag är så otroligt lycklig som fått Albin i familjen, allt har inte varit en dans på rosor men han är ändå underbar och nu är han officiellt vuxen!! Med allt ansvar som det innebär. Grattis min "skitunge"!
Fick repa upp en bit på sockorna...tyckte att foten blev alldeles för lång....gjorde skaftet längre istället.... Nu är jag på gång igen...hältården på "ny" plats...fortsätter med foten.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar