onsdag, juni 25, 2014

Då har vi lämnat den här....

.. enl Jonas, huvudvärkande dagen.
 Morgonen har inte varit rolig för honom, huvudvärk och illamående....men framåt eftermiddagen och kvällen en aning bättre....Fick köpa mer värkmedicin så han får prova sej fram till nåt som funkar bra tillsv. Han tycker inte alvedonen hjälper, dessutom smakar den illa....Nu fick ha prova Ipren , flytande...(smakar inget gott) men det hjälpte ok. Endast 2 doser under dagen....hoppas vi får svar imorgon vad som felas.... Jag tycker så synd om gossen... Min lilla prins är så hängig. 
Lite brago kex och en varmkorv blev dagens mat, jag är glad för allt som ha får i sej, vatten och lite coca cola har oxå funkat bra.
Eftersom jag har varit hemma idag har jag stickat några fler varv än jag brukar.... Socka 1 är klar men utan här...socka 2 precis påbörjad...sen blir det hälarna..

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar