fredag, juni 27, 2014

Måste få säga det igen....

...Vilken underbar doktor vi träffade på barnmottagningen!! Hon heter Anna. Dr Anna ringde i morse och frågade hur Jonas mådde, han mådde inte så bra, fortfarande ont i huvudet. Då bestämde vi att om det inte blir bättre över helgen ska vi höras på måndag morgon.... naturligtvis måste jag ringa om Jonas blir sämre. Dr Anna har ringt igen straxt innan hon slutade sitt jobb för dagen, frågade återigen hur Jonas mår...och att man har hittat "nåt" i borrelia provet och att vi ska komma på måndag morgon och göra en lumbalpunktion för att se hur det ser ut och sätta in behandlingen efter det om det visar sej att det behövs. Man ska visst läsa av cellerna och lite sånt, jag är inte så insatt men jag känner mej ändå trygg med vetskapen att Dr Anna bryr sej. Nu har Jonas somnat och sover gott, hoppas att det "håller" hela natten.

Jag har suttit med sockorna i händerna för att ha nåt att göra så det har blivit några varv....har precis börjat med ena hälen....
Tror väl att jag ska passa på att lägga mej skapligt så jag oxå får lite skönhetssömn...
den är saknad kan jag säga,....

Kram

1 kommentar:

  1. Stackars Jonas!! Hoppas han har fått sova ordentligt i natt!
    Krama honom massor från mig.
    Fina sockor har du gjort också. Gillar verkligen färgerna.
    kramizz// Syz

    SvaraRadera