torsdag, juni 26, 2014

Träffat doktorn....

..på barnmottagningen idag. Jättetrevlig var hon.
Vi har inte fått svar på borrelia och tbe än , det blir troligen nästa vecka som dom proverna är färdiga. Men nu misstänker doktorn att det kan vara en form av migrän som Jonas har. Ja, varför inte ...jag har nog haft den tanken oxå...Hela min familj har/har haft  migrän. Äldsta sonen fick det redan som 5-åring, mellansonen fick det för 2 år sedan när han skulle fylla 17. Maken har det, farfar, mormor, farmor och jag själv hade problem som lite men inte så mycket idag. Så nu behandlar vi det som migrän tills borrelian är "färdig". Alla andra prover var jättebra samt EKG, reflexer och syntester you name it. Jag får ringa igen om det inte blir bättre. Nu vill jag bara att Jonas ska slippa huvudvärken....

..Äta har Jonas oxå lite problem med vilket resulterade i att han nu åhar förlorat ett par kilo. Jag har inhandlat glass i stora lass...det funkar, bragokex är oxå en favorit...Bara han får i sej nåt så får han äta nästan vad han vill...godis är ännu inget som ha vill ha.(det är iofs ganska bra) Köttbullar smakade oxå okej...nu sover han äntligen lugnt och jag hoppas att hans natt blir bättre än dom andra varit. Hoppas att min natt blir lugn oxå...har sovit lite oroligt några nätter nu ..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar