tisdag, december 30, 2014

En dag för återhämtning....

..som en långpromenad och massor av frisk luft.
 Promenaden tog oss till stan och Nancy jag behövde lite längre stickor....och mina gamla metallstickor funkar inget bra så det fick bli ett par  nya .....2.5:or
..sen behövde jag en förvaring till mina korta strumpstickor...det hade Nancy oxå....Nu kan jag få lite ordning bland alla mina stickor, långa som korta, tippar och kablar.... Min "pärm" till tippar och kablar är överfull så jag behöver verkligen lite mer förvaring...Får nog fixa lite till när jag är klar...men det får vänta sålänge.
Och eftersom det var återhämtning idag så blev det lite sticktid oxå....ena benvärmaren är på gång. Mycket rolig att sticka.

Lite planering inför nyårsafton....desserten är fixad, har aldrig gjort panacotta  förut men i dag provade jag och smaksatte med lite citron...Men så gott!! Imorgon förmiddag ska jag förbereda maten och förrätten...
Det blir säkert lite sticktid över om jag är duktig i min planering ...samt går upp skapligt...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar