måndag, december 29, 2014

Man får faktiskt göra fel....

..och inte visste jag hur fel det skulle bli....
 ..eftersom jag aldrig gjort detta förut med det här garnet.
 Alltså..alpacka, 40 fintvätt...inte bra, vantarna blev jättesmå och inte såg jag hur mönstret skulle vara förrän jag fotat dom...på bilden är dom lite bakochfram.  Nu blir det att sticka nya vantar till Jonas... Man blir vis av erfarenhet.
Stickat några varv på benvärmarna.... det går sakta idag.....måste bero på kylan..... Nä inte direkt. Idag har jag inte haft så mycket tid till stickning, håller på att förbereda maten då det blir kortspelsbesök ikväll....
Köttfärspaj och lite ost och kex...gott!!
Ja, lite vin /öl blir det oxå..... och jag vinner nog alla spelen...(det har jag bestämt, annars blir det ingen mat)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar