måndag, mars 30, 2015

En sykväll.....

..så här på måndagen och skitväder.....
 Fick lite ihopsytt av allt tyg jag köpte i helgen.....
 så fantastiskt roligt att klippa och nåla och kombinera som jag vill.....
 Alltså jag Älskar "mina" sydda trosor. Mönstret kommer från LG sömnad och är jättebra.
 Det kommer mera.....
och sista paret ut.... nähä det finns flera.... 
Jag har bara inte hunnit renklippa dom dessutom har jag lite kallingar som ska renklippas oxå.....
Får se vad /om jag hinner imorgon...det är lite annat då.....kanske ska sticka lite på vantarna som jag började på häromdagen...eller ....

Kram


3 kommentarer:

  1. Vad är det för resår i midjan, och hur syr du fast den? Så trevliga trosor, och håller säkert bättre än de köpta som får resårhandtag ........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom här trosorna är jättesköna. I midjan har jag en 2 cm bred resår antingen som är lite "flossad" på insidan eller lite blankare i det vävda. Jag tror jag vänder resåren ut och in men det är skönast mot kroppen. Jag trestegssicksackar fast den från rätsidan. // Sytanten

      Radera
  2. Tack för det, får kanske göra ett försök!

    SvaraRadera