söndag, mars 29, 2015

Solen lyste med.....

..sin frånvaro idag...men vi hade trevligt iallafall.
 Det blev en tur till Stockholm och Ikea......lite ljus till lyktorna utomhus, kontakter, servetter och ett par täcken....ja, ja lite annan smått och gott oxå....
 Sen blev det Soff och Stil.....där hittade jag den här lilla prylen....det är en lite hållare till tex "fästar"nålar...jag köpte en till mej på symässan för flera år sedan och har inte sett någon förrän nu. Jag köpte den och gav bort den som en "krya på dej" present till grannfrun för jag vet att hon behöver en sån.
 Hittade lite tyg oxå...ska nog bli kallingar tror jag.....
 lite svart resår till trosorna....och en pincett till min overlock, den som följde med maskinen är lite klen och sned....tycker absolut att jag  behövde en ny!!
 Fick ihop några par av tyget som jag köpte igår... för det är klart att jag behövde lite sytid som avkoppling....
...dom här ska jag ta tag i imorgon.....och lite annat oxå.... 
Tror det blir att klippa till och sy kallingar till påskägget....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar