lördag, maj 30, 2015

Konsert igen....

..och jag blir så inponerad av hur duktiga dom är, eleverna på musikskolan.
 Och om jag får skryta lite så är Jonas jätteduktig på gitarren, jag är så tacksam över hans musikalitet. För jag har inte så mycket av den varan....
 Blev lite sysugen framåt kvällningen...hade ju lite tyg liggandes....
 Jag la ihop båda mönstren som jag har, överdelen med ärmar från klänningen och nederdelen från tunikan med spetsarna i sidorna...
 jag satte en mudd i ärmarna istället för att fålla dom.....
 Jag är supernöjd med modellen och jag stormtrivs iden. Det går ju att göra längre, kortare, med ärm , utan ärm...med mudd, utan mudd.... sy av den under bysten med en klockad kjoldel....Ja bara fantasin och "fegisen" sätter gränser...Jag tror att jag är "lite" modig iallafall.
Sen blev det några varv på koftan...ska göra ärmhålet nu....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar