fredag, maj 29, 2015

Om man bara kunde låta bli....

...men nej det kan jag inte.....
Har precis beställt lite nytt trikå från Jonic.....sån där urläckert ni vet som man bara inte kan motstå.... sånt där fint med djur på och frukter och och döskallar och fler djur och "ögon"... och, och ...och... Ja, ja dte var ju inte så svårt precis. Nu väntar jag bara på att "postis" ska leverera...blir väl i början på nästa vecka hoppas jag.
Ikväll blev det ingen sock eller vant stickning...Jag har börjat på en kofta..(igår) som jag köpte garn till när jag var på syfestivalen sist....en petrolblå, entrådigt ullgarn från Island...Jag tror att det blir riktigt snyggt faktiskt om jag får säga det själv...och det får jag.

Imorgon blir det lite konsert igen, Jonas ska tillsammans med andra elever från kommunala musikskolan spela lite på stan. Ett par olika ställen ska han till...ska bli så roligt att få lyssna på honom.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar